der er kort vej fra tanke til handling

velkommen til Fællessekretariatet!

I Fællessekretariatet ser vi det som vores fornemste opgave at fungere som et hjerte i organisationen Mariehjemmene og være et centralt omdrejningspunkt for de enkelte Mariehjem.

Som direktør har jeg ansvar for at udvikle og lede den samlede organisation Mariehjemmene – og Fællessekretariatet.

Vi løser en række opgaver for Mariehjemmene:

  1. Betjener Fondsbestyrelsen og alle øvrige bestyrelser
  2. Administrative opgaver
  3. Økonomi og løn
  4. Organisatorisk rådgivning

For at Mariehjemmene hele tiden kan skabe gode hjem for beboerne i samarbejde med de ansvarlige offentlige myndigheder, tilbyder fællessekretariatet rådgivning til de respektive Mariehjem i relation til udvikling og etablering af nye tiltag. Vi er 15 medarbejdere i Fællessekretariatet.

Med venlig hilsen
Ulla Agerskov
——————

 

Sidebar
Sidebar
3962 2333 Find hjem

Kontakt